۱۳۹۱ بهمن ۲۷, جمعه

آشنائی با پال تالک


قابل توجه دوستانی که با پال تاک اصلا آشنائی ندارند.
برای استفاده از امکانات مجانی پال تاک با طی مراحل سادۀ ذیل، به سادگی و ظرف فقط چند دقیقه، می‌توانید از این فضای مجازی برای شنیدن و تبادل نظر با دیگران به راحتی استفاده نمائید.
ابتدا به این سایت رجوع کنید  (  http://www.paltalk.com/  ) و به این شکل به صفحۀ ذیل وارد شوید : دگمه  نارنجی رنگ در سمت راست و پائین این صفحه با نوشتۀ (Download, It’s Free) را بزنید (کلیک کنید)برای ثبت نام، اگر به هر دلیلی مایلید که از اسم واقعی خود استفاده نکنید، می‌توانید در کمال امنیت هر اسم مجازی را که خواستید انتخاب کنید.بعد از نصب (download) کردن  پال تاک، آنرا باز کنید.در بالای صفحه سمت چپ، دگمه اکسیون  (action) را بزنید. 
وقتی پنجره پائین افتاد و باز شد، گزینۀ "به "اتاقی وارد شوید" با نام (Join a chat room) را بزنید.
به این ترتیب، لیست اتاقهای مجازی پال تاک را خواهید دید.
در این مرحله، در قسمت بالا و سمت چپ، مستطیلی وجود دارد که برای جستجوی اتاق مورد نظر شما است. فقط کافی است در این مستطیل، اسم اتاق را که در ذیل در داخل پرانتز آورده‌ام، کپی/پیست کنید:
(  Iran Peyman Hambastegi Meli Jomhouri Khahan 01  )
به این ترتیب به اتاق وارد خواهید شد. و میتوانید به گفتگوها گوش دهید و یا البته ترجیحا، در صورت تمایل در گفتگوها شرکت کنید.
راه دیگر اینست که وقتی به لیست اتاقها رسیدید، در قسمت سمت چپ، ستونی با نام (Browse Category) می‌بینید که اتاقها را بر حسب انواع آنها آورده است.
 گزینۀ امور اجتماعی و سیاسی (social Issues and Politics) را بزنید.
سپس گزینۀ   "دیگر"   (other) را بزنید.
در اینجا گزینۀ اتاق پیمان همبستگی را با نام (Iran Peyman Hambastegi Meli Jomhouri Khahan 01) بزنید و به این ترتیب به اتاق وارد می‌شوید. و میتوانید به گفتگوها گوش دهید و یا البته ترجیحا، در گفتگوها شرکت کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر