۱۳۹۲ خرداد ۱۵, چهارشنبه

علی صدارت : بعد از گدایان قدرتهای خارجی، چشممان به گدایان قدرتهای داخلی روشن! پس رجوع به مردم چه شد؟!


علی صدارت : بعد از گدایان قدرتهای خارجی، چشممان به گدایان قدرتهای داخلی روشن. پس رجوع به مردم چه شد؟!
رجوع به قدرتهای خارجی و گرفتن هرگونه کمکی، حتی کمکهای غیرنظامی، هرچه می‌گذرد در فرهنگ ایرانیان  گناه‌آلودتر و مطرودتر می‌گردد. از کسانی که توهین "دخالت بشردوستانه" را مطرح می‌کردند، خبری نیست و از بین رفتن آبروی سیاسی و فرهنگی و آکادمیکِ داشته و یا نداشتۀ آنها، درس عبرتی شد برای کسانی که با جرات کمتری و با کلام مبهم‌تری در همین دکان بودند. بی‌آبروئی "کنفرانس"های آنچنانی تهیه دیده شده توسط آن دسته از قدرتهای خارجی که در پی رژیمی با ولایت مطلقۀ دیگری هستند و نیز "شورای ملی" هم پیغامی  شفاف بود بر مردود بودن وابستگی و اینکه مردم ایران سرنوشت سوریه را نخواهند پذیرفت. مردم ایران تکلیف خود را با افکار عمومی داخلی و افکار عمومی دنیا، به وضوح روشن کرده‌اند که هرگونه مراجعه به قدرت خارجی را مردود می‌دانند. 
مردود بودن و مطرود بودن  مراجعه به قدرتهای داخلی اما، تا این روزها به این وضوح و شیوع دیده نمی‌شد.
این خواست مردمی اما در این جنجالی که رژیم برای جا انداختن توهین "انتخابات" براه انداخته است، هرروزه بیشتر هویدا می‌گردد.  عده‌ای از "اپوزیسیون" که از انزوا و طرد شدن افراد و گروههائی که مراجعه به قدرت خارجی را مطرح می‌کردند درس عبرت نگرفته‌اند، رجوع به قدرتهای داخلی را مطرح می‌کنند. خیانتها و جنایتهای آقای اکبر هاشمی رفسنجانی بر کسی پوشیده نیست. اینکه عده‌ای با پشت کردن به مردم به چون این شخصی رو کردند تعجب‌انگیز است. و اینکه آنها هم چون قدرتمداران داخل رژیم مردم را (با تکرار، به قول خودشان) گوسفندان فرض گرفته‌اند هم تحیر‌انگیز است. آنها با بوق و کرنا، رژیم را تهدید به جنبشی فراگیر از نوع   سال 1388 کردند ولی دیدیم که با رد صلاحیت آقای رفسنجانی و نیز آقای مشایی، آب هم از آب تکان نخورد! و مردم در اعتراض با این رد صلاحیت، سراسیمه به خیابانها نریختند. حالا هم مشغولند که که کاندیدایی را در مقابل کاندیدای "مقام معظم رهبری" به مردم معرفی کنند و باز سعی در زندانی کردن مردم در حصار "انتخاب" بین بد و بدتر نمایند، و به این ترتیب همه باهم در ارکستر "حفظ نظام از اوجب واجبات است" هم نوا گردند.
در این روزها نظرات و  مواضع هشت نفر از چاکران مقام معظم را شاهدیم که می‌خواهند برای چهار سال، وسیلۀ دست مافیای نظامی مالی بشوند وتدارکاتچی ولایت مطلقه بگردند. هر هشت نفر در (با تکرار، به قول همکیشانشان) گوسفند فرض کردن مردم،  و دروغ و دغل را به عنوان مبارزات انتخاباتی پشت سر هم ردیف کردن، با بقیه مسابقه می‌دهند. در این توهین به ملت ایران که رژیم ولایت مطلقه آنرا "انتخابات" تبلیغ می‌کند، واقعا فرقی نمی‌کند که چه کسی کاندیدای پست ریاست جمهوری است و نام چه کسی از صندوقها بیرون آورده می‌شود. همگی کمر بسته‌اند که وضعیت مملکت را هرروزه بدتر و بدتر و بدتر و بدتر... کنند. 
نمی‌دانم خنده‌دار بود و یا گریه‌دار که یک فردی معتقد بود که افکار عمومی برای نظام اهمیتی ندارد.  در اینترنت به این خبر برخوردم که به مناسبت با خوانندگان گرامی به اشتراک می‌گذارم، ضمن اینکه جامعۀ سیاسی ما بیشتر بدود و خود را به جامعه مدنی ایران برساند و در اعتماد به نفس فردی و ملی، به هموطنان نزدیک شود:  

.............باید نشان داده شود که در این انتخابات بیشتر از همه مردم به پای صندوقهای رأی رفته اند و با رأی بالا به شما، نظام و ولایت فقیه را تأیید کرده اند...........


٭ نوار تقلبی در انتخابات سال 88، نوار گفتگوی احمدی نژاد با مجتبی خامنه ایست:

 ☚  خبری انتشار پیدا کرد گویای این اطلاع که، در باره تقلب در انتخابات سال 88، احمدی نژاد نواری در اختیار دارد از گفتگوی خود با یکی از مقامهای رﮊیم. آن مقام به او گفته است: باید 8 میلیون رأی به آرای شما بیفزائیم... دفتر احمدی نژاد این خبر را تکذیب کرد.

    و اینک، اطلاع می یابیم که نوار وجود دارد و برخی نیز آن را شنیده اند. نوار گفتگوی مجتبی خامنه ای با احمدی نژاد است. بادامچیان نیز حضور داشته است. مجتبی به او می گوید: شما 16 میلیون رأی آورده اید. اما لازم است 8 میلیون بر آرای شما افزوده شود تا فاصله آرای شما از آرای میر حسین موسوی زیاد شود. احمدی نژاد به او و بادامچیان می گوید: چه لزوم دارد در آرای مردم دستکاری بشود. مجتبی استدلال می کند که لزوم دارد زیرا باید نشان داده شود که در این انتخابات بیشتر از همه مردم به پای صندوقهای رأی رفته اند و با رأی بالا به شما، نظام و ولایت فقیه را تأیید کرده اند. او می پرسد: مقام معظم رهبری اجازه این کار را داده اند؟ مجتبی و بادامچیان، هر دو، می گویند از ایشان مجوز کسب کرده ایم......
  خبری در خارج از کشور انتشار پیدا کرد حاکی از این که احمدی نژاد را به مدت 9 ساعت توقیف و تهدید کرده اند که دست از پا خطا نکند وگرنه بر سر او بلائی خواهند آورد که هرگز از یاد نبرد. اینک اطلاع می یابیم که او را به مدت 5 ساعت «توجیه» کرده اند که تند نرود برای همه، از جمله خود او، بسیار خطرناک است. اﮊه ای نیز از «توجیه» کنندگان بوده است. 

 ☚  صلاحیت رحیم مشائی را رد کردند. احمدی نژاد تهدید ها که می کرد را عملی نکرد، سهل است، گفت: به رحیم مشائی ظلم شده است و موضوع را از طریق رهبری پی می گیریم. در کشوری که ولایت فقیه دار د به کسی ظلم نمی شود.!!

 ☚  فرماندهی بسيج به كليه دانشجويان و دانش آموزان بسيجي ابلاغ كرده است كه براي گذراندن دوره هاي آموزشي فوري خود را به مراكز مربوطه معرفی کنند. خواهر يكي از بسيجيان دبيرستان گفته بود كه به برادرش گفته اند بايد براي آموزش خود را معرفي كند در حاليكه الان مدارس و دانشگاهها خود را براي گذراندن امتحانات آماده مي سازند. 

 ☚  در ضمن كليه امتحانات دانشگاهها به جز علوم پزشكي را به گونه اي برنامه ريزي كرده اند كه بايد تا قبل از برگزاري انتخابات امتحانات آنها به پايان رسيده باشد و دانشگاه تعطيل شود. 

 ☚  از قرار، سپاه براي از دست ندادن قدرت، احتمال های گوناگون را بررسی و بر اساس قوت و ضعف احتمال ها، گزينه ها را سنجیده و بر روي ميز گذارده است: مذاكره با برخي كانديداها و فشار بر آنها و ترور افراد مورد نظر و انفجارهاي ضروري و آدم ربايي مورد نياز جهت گروگانگيري و عدم تاييد صلاحيت برخي كانديداها و عدم كفايت سياسي احمدی نژاد ولو در روزهای آخر ریاست جمهوری و كودتاي انتخاباتي مانند سال 88 و استفاده از 700 هزار شناسنامه مرده كه در برخي انتخابات از آن چند باره با جعل و پاك كردن مهر استفاده مي شود و كودتا نظامي و اشغال شهرها و سركوب مردم...................

البته آقای رفسنجانی با شفافیت  با این گروه از "فعالین سیاسی" که دست به قماری بازنده بر روی آیندۀ ایران و ایرانی زده‌اند، همصدا شده و حرف آخر را در مورد آبرو و حیثیت فرمودند که برای حفظ نظام، انسان و انسانها و آبرویشان پشیزی ارزش ندارند:
"....آیت الله هاشمی رفسنجانی امروز در دیدارهای جداگانه با اعضای مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم و جمعی از روحانیون ستاد تبلیغاتی ایشان، با تاکید بر ضرورت حفظ وحدت و انسجام در کشور گفت: آنچه که بیش از آبرو و حیثیت سیاسی افراد مهم است، حفظ انقلاب و نظام اسلامی است...."


Sedarat 92-05-09= فرصت انتخابات و جنبش عمومی: گفتگوی آقای مرتضی عبداللهی با آقای علی صدارات
از تلویزیون سپیده استقلال و آزادی
https://soundcloud.com/a-banisadr/sedarat-92-05-09   فایل صوتی
http://youtu.be/LJzugI5Myog    فایل تصویری


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر